sreda, 28. november 2012

Peter Pan Collar OOTD

Čisto sem se navdušila nad tem trendom.
No danes sem nosila majico s takim ovratnikom, majica je iz
 ebaya, presenetljivo dobre kvalitete stala pa je nekje 12$



Čez majčko sem oblekla majico z bolgimi rokavi, rdeče barve. To pa sem kupila že pred kakšnim letom v New Yorkerju, Tako da cene žal več ne vem.



Oblekla sem še črne oprijete kavbojke iz C&A, ki pa so stale zgolj 9€, ja imela sem srečo.

Sedaj pa še slikici, kako je zgledalo ko sem vse skup skombinirala.

Kombinacija mi je zelo všečna, navdih sem priznam dobila tudi  iz serije New Girl, katero obožujem - Jess je zakon.Mogoče rdeča barva nekoliko spominja na praznični čas, saj veste Božič pa to.

Upam da je vam tudi všeč, sicer vem da so slike slabše kvalitete ampak tolko je da vidite kombinacijo.


NN



 Im  quite excited about this trend.
Well today I was wearing a shirt with such a collar shirt is made of
 eBay, surprisingly good quality and cost somewhere $ 12.

I wear  over a  t-shirt with long sleeves,in  red  color. This I already bought about a year ago in the New Yorker, so that price  I unfortunately no longer know.
I wear tight black jeans from C & A,  they cost only 9 , yes I had lucky.Now the picture  how it looked when I putt all together. 
The combination is very nice, I admit it got inspiration from the series New Girl, which I love - Jess ruls. red color  reminiscent of the holiday season, you know Christmas and all that.

I hope that you also like it, otherwise i know that the images are of lower quality but  is to see combination.


Sorry for bad english :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar