petek, 16. september 2016

Pismo meni v letu 2026


Hej, Nina... tu sem jaz iz pred 10 let,  ti si sedaj že stara 37 let, kako hitro so minila ta leta.
Si že mamica Julianu in Karolini, kakšna sta tvoja sanjska otroka, sta radovedna, igriva in ljubezniva, kot si si zmeraj predstavljala da bosta.
 Si z moškim, s katerim se ljubita bolj kot kdorkoli na tem svetu. Kako so tvoji starši, tvoja brata, nečak, sedaj je star že 12 let.
Voziš BMW-ja kot si si ga predstavljala leta 2016? Živiš v veliki, topli hiši z vrtom in travnikom okoli nje.Točno taki kot jo je imela Marija, saj veš katera. Verjetno delaš že kot medicinska sestra, verjamem vate.
Najpomembneje si srečna s tem kar si dosegla in s tem kar imaš, sigurno si.
do sedaj si prebrala že ogromno knjig o Zakonu privlačnosti.

Draga moja ljubim te, si čudovito bitje in vem da si uspela,

Jaz

Ni komentarjev:

Objavite komentar