torek, 30. avgust 2016

Kako privlačim več denarja v svoje življenje

Ker sama zadnje mesece z navdušenjem spremljam na YT in na splošno na spletu vse kar najdem o Zakonu privlačnosti, bi vam rada zaupala moje izkušnje o tem oz. kako sama uporabljam zakon privlačnosti, da privlačim denar v svoje življenje.

Torej prvo kar je po mojem mišljenju najpomembnejše je zagotovo to da spremenite svoje mišljenje o denarju. To pomeni da ga sprejmete kot nekaj pozitivnega, to pomeni sprejeti pozitivno tudi bogate ljudi v vašem okolju in na sploh, torej nobenega ljubosumja in nevoščljivosti, ko vidite nekoga z lepim novim avtomobilom.
V bistvu morate na to gledati pozitivno, kot znamenje da to tudi prihaja k vam. Naj povem da vse je v vibraciji, in vesolje ima zelo rado pozitivne vibracije. To je bilo prvo kar sem spremenila pri sebi glede denarja, danes ga res gledam z drugimi očmi, lahko rečem da imam zdravo rada denar, in tudi ko vidim da ima nekdo kaj novega in lepega vidim to kot nekakšen navdih, hm to bi pa jaz tudi imela, res je lepo, bom vprašala kje je to dobila/ dobil... Prej je bila glede tega druga zgodba, ko sem si mislila, da se ta drugi dela važnega s svojimi novimi stvarmi, da si jaz nikoli tega ne bi mogla privoščiti itd.. No danes si več nič ne ponavljam teh zgodbic in res mi je super.

Potem plačilo položnic, naj povem to je sicer res težko, ampak poskusite. Ko recimo plačujete položnice, vsakič rečite hvala, in si ob enem predstavljajte da vam bo vesolje povrnilo podvojen znesek, predvsem čutite hvaležnost. To počnem vsakič, in  naj povem denarja mi še ni zmanjkalo, skos pride nakako nazaj, saj pravijo denar mora krožiti.

Da ne bom predolga, pa si predvsem privoščite, kupite si lepe stvari, pojdite na potovanja, živite življenje in imejte se radi. Kajti vse je v energiji, tisti pozitivni, kajti več pozitivne energije, vibracije oddajate več vam je vesolje povrne. Potrjeno.  Glede tega sem se v zadnjih mesecih res spremenila, kupujem si lepe stvari in občasno tudi stvari višjega ranga, ampak si vselej mislim to življenje živim samo enkrat, zakaj pa ne, zaslužim si lepe in kvalitetne stvari.  Dejansko sem se začela imeti resnično rada, no učim se in povem vam da sem na dobri poti.

Da zaključim, v življenju ni pomembno kaj imaš, ampak ali si srečen s tem kar imaš, oz. tako nekako

No sedaj pa še vi napišite katere metode uporabljate da privlačite denar v svoje življenje.

In ne pozabite Življenje je avantura!


Ni komentarjev:

Objavite komentar