torek, 30. avgust 2016

Pogrešam te

Šla sem stran,
strah me je bilo,
nisem ti znala zaupati,
danes sva tako zelo narazen,
pogrešam te...

Gledam zvezde z mislijo na tebe,
se me še spomniš,
se spominjaš dotikov mojih dlani,
jaz tvojih se...
pogrešam te...

Šla sem stran,
z  upanjem da me ponovno poiščeš,
ampak tokrat nisi,
tokrat si me pustil da grem,
da iščem boljši svet za sebe

Ampak v strahu pred tem,
da me ti enkrat prizadeneš, sem se
prizadela sama, ko sem odšla od tebe
pogrešam te...

Ko že mislim da si za mano,
da si bil le lepo poglavje mojega življenja,
prideš v moje misli, ko vse potihne okoli mene,
to me jezi, ampak tudi žalosti,
kajti bil si in ostajaš ljubezen, ki
zaznamuje in uči za življenje.

                         Z ljubeznijo tvoja draga

Ni komentarjev:

Objavite komentar